شهریار | برگزاری نشست هماهنگی برای تحقق اهداف «شهر دوستدار سالمند» در وحیدیه

نشست مشترک مدیر مؤسسه فرزانگان نیک‌اندیش، کارشناس بهزیستی شهریار و اعضای شورای شهر وحیدیه با هدف پیگیری اجرای سند راهبردی شورای ملی سالمندان و برنامه‌ریزی برای توسعه برنامه‌های شهر دوستدار سالمند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ در نشستی مشترک با حضور آویشن مهاجری مدیر مؤسسه فرزانگان نیک‌اندیش، فروغ عبدی کارشناس بهزیستی شهرستان شهریار و جمعی از اعضای شورای شهر وحیدیه، روند اجرای اهداف سند راهبردی شورای ملی سالمندان و توسعه برنامه‌های مرتبط با شهر دوستدار سالمند مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

در این جلسه که در محل شورای شهر وحیدیه برگزار شد، نمایندگان مؤسسه فرزانگان نیک‌اندیش و اداره بهزیستی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و پیگیری‌های انجام‌شده، بر ضرورت هم‌افزایی میان نهادهای محلی برای ارتقاء کیفیت زندگی سالمندان تأکید کردند.

همچنین در ادامه مباحث جلسه، به موضوع تفاهم‌نامه‌های پیشنهادی که پیش‌تر توسط اداره بهزیستی به شهرداری ارائه شده بود پرداخته شد و روند بررسی و تأیید نهایی آن‌ها مورد گفت‌وگو قرار گرفت. این تفاهم‌نامه‌ها با هدف ایجاد بسترهای لازم برای اجرای برنامه‌های حمایتی، فرهنگی و اجتماعی ویژه سالمندان در شهر وحیدیه تدوین شده است.

در بخش دیگری از این نشست، درباره راه‌اندازی یک «پاتوق سالمندی» در سطح شهر برنامه‌ریزی شد. بر اساس توافقات انجام‌شده، شورای شهر وحیدیه مکانی را برای برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های ویژه سالمندان تعیین خواهد کرد و مؤسسه فرزانگان نیک‌اندیش نیز برنامه‌های تخصصی خود را در این محل اجرا خواهد کرد.

کد خبر 189879

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد